نوشته شده توسط : جواد

سلام ! دوستان باید منو ببخشید که دیر اومدم ! راستش این روزا سرم یه کم شلوغه  ولی قول میدم جبران کنم . خوب به دلیل میلهای زیاد دوستانی که یاماها دارن  میخوام یه مدت یاماها رو بیشتر ساپورت کنم و ازتون  تقاضا دارم اگه فایلی چیزی دارید برام بفرستید تا به نام خودتون بزارم تو سایت ! موفق و پیروز باشید

 

راستی اگه سوالی دارید تلفن بزنید بهتره اخه با  ای میل یه کم دیر به جواب میرسید!

 

معرفی ارگ یاماها a1000


اورینتال هزار یا همان A1000یکی از دستگاههایی است که به علت داشتن سازها و صداهای ایرانی و خلیجی و عربی در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد دارای 16 مگا بایت حافظه WAVE ROM که دقیقا دوبرابر حافظه PSR1000 میباشد و 8 مگابایت آن مربوط به صداهای اورینتال شرقی یعنی ایرانی و عربی و ... میباشد همچنین صفحه نمایشگر آن شبیه PSR9000 است در واقع PSRA1000 همان PSR1000 است ولی با امکانات اورینتال . این دستگاه در ابتدا با قیمت حدود 600000 تومان به فروش میرسید

مشخصات:


نوع منبع صدا :AWM Dynamic Stereo Sampling

نمایشگر : صفحه LCD گرافیکی زمینه روشن دارای کیفیت 320 X 240 نقطه و آبی رنگ
دارای قابلیت تنظیم روشنایی صفحه میباشد

کلاویه ها : 61 کلید دارای حساسیت ضربه TOUCH و محدوده نتها از C1 تا C6

ویژگیهای صدا : پلی فونی حداکثر 32 نت
دارای 16 مگا بایت WAVE ROM که 8 مگا بایت آن برای صداهای اورینتال است
دارای 276 صدای عادی و 480 صدای xg و 20 درام کیت
دارای 229 صدای عادی و 43 صدای اورینتال
دارای 3 صدای sweet و یک صدای cool
14 درام کیت عادی و 6 درام کیت اورینتال ایرانی عربی خلیجی
صدا ساز یا sound creator و شامل پیجهایی برای ذخیره صداهای ساخته شده
صداها در قالب vce ذخیره میشوند
تنظیمات ویژه صدا مثلPAN-BRIGHTNESS-ATTACK TIME

افکتهای صدا :reverb و chorus و dsp از هرکدام یکی
23 نوع افکت reverb به همراه 3 پیج برای یوزر
15 نوع افکت chorus به همراه 3 پیج برای یوزر
93 نوع افکتdsp به همراه 3 پیج برای یوزر

ریتم خودکار :190 ریتم تعداد کلی
123 ریتم اورینتال ترکی عربی ایرانی یونانی خلیجی
4 پیج ریتم برای یوزر
7 روش آکورد گذاری شامل Fingered On Bass , Full Keyboard
single Finger , Fingered , Multi Finger , Al Fingered ,Al Full Keyboard
قابلیت ساخت ریتم و ادیت ریتم
ریتمها در فرمت sty ذخیره میشوند

پخش موزیک : پخش فایلهای SMF (Format 0, 1), ESEQ
سانگ های دمو
قابلیت نمایش متنی شعر آهنگ lyrics
روشهای ضبط Quick Recording, Multi Recording, Step Recording, Song Editing
ضبط به صورت 16 کانالی

مولتی پد : 4 دکمه پد و 54 بانک پد

ذخیره فایل : فلاپی درایو 2HD , 2DD
240 کیلو بایت حافظه فلش داخلی
قابلیت ذخیره فایلهای Song (SMF), Style (SFF), Registration, Voice, etc. درحافظه فلش
قابلیت انتخاب آیکون برای هر فایل

سرعت میزان : سرعت در محدوده 5 الی 500
دارای TAB TEMPO
ضرب شماری مترونوم به صورت زنگ

تیونینگ نت : قابلیت Oriental Scale Tuning
دکمه های SCALE TUNING روی پنل دستگاه
6 پیج برای ذخیره SCALE TUNING یوزر

Registration : 8 دکمه حافظه صداهای میکس شده
قابلیت Regist Sequence و FREEZ

دیگر ویژگیها : دمو هایی در مورد کار با دستگاه و ریتم و صدا
سه زبان انگلیسی و آلمانی و فرانسوی
کمک رسانی یا HELP
کلید دستیابی سریع Direct Access
ولوم Master
دارای Pitch Bend
محو تدریجی صدا Fadein-out
جابجایی نتها یاtranspose برای صفحه کلید یا سانگ یا کلی
تیونینگ اصلی Master Tuning
حساسیت ضربه یا Touch
سیستم MUSIC FINDER

درگاهها :DC IN, PHONES, MIDI(OUT, IN), TO HOST, HOST SELECT SW, FOOT PEDAL 1, FOOT PEDAL 2 ,
AUX OUT(LEVEL FIXED)(L/R), OUTPUT(L/L+R)

توانایی پدال:VOLUME, SUSTAIN, SOSTENUTO, SOFT, GLIDE, PORTAMENTO, PITCHBEND,
MODULATION, DSP VARIATION, SONG START/STOP, STYLE START/STOP

آمپلیفایر صدا: وات2 x 12

سایز بلندگو :2 x (12 cm + 5 cm)

مصرف انرژی: 31 وات

تامین برق : آداپتور Yamaha AC adaptor PA-300

اندازه : طول 973 میلیمتر عرض 399 میلیمتر و قطر 161 میلیمتر

وزن : 0/10 کیلوگرم

لوازم اختیاری شامل : پایه کیبوردL-6/L-7و هدفونHPE-150و پدالهای FC4-FC5-FC7 و

نام درامهای اورینتال : Arabic Kit, Khaligi Kit, Iranian Kit, Arabic Mix Kit, Khaligi Mix Kit, Iranian Mix Kit

نام صداهای اورینتال :Oud, Oud Tremolo, Nay 1, Nay 2, Nay Takasim, Kawala, Kanoun, Kanoun Oct., Santuri, Surnay Bouzouki, Bouzouk, Baglamas, Baglama, Kamanche, Santoor, Saz, Tar, Rababa, Awtar 1, Awtar 2, Sorna 1, Sorna 2, Gerba, Gerba Chorus, Dosaleh, Mijwez, Mizmar, Mizmar Oct., Al Badou, Argoul, Solo 1, Solo 2, Solo 3, Solo 4, Solo 5, Accordion, Watariyat 1, Watariyat 2, Watariyat 3, Pizzicato, Brass 1, Brass 2, Brass 3

تعداد ریتمها بصورت 36 Arabic, 34 Khaligi, 25 Iranian, 16 Turkish, 12 Greek styles است


:: بازدید از این مطلب : 1912
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد

سلام به همه 

 

از همه عذر مي خوام كه يه مدت طولاني نبودم  ! و بازم معذرت مي خوام به خاطر خاموش بودن موبايلم كه به خاطر دزديده شدن توسط يه نامرد(يا شايدم نازن) به اين روز گرفتار  شدم و همه شماره هام رو از دست دادم !

خوب براتون  فلش tm4  رو ميزارم  كه لينكش رو از وبلاگ  دوستم گرفتم  ادرسش هم ميزارم بريد يه سر بزنيد چون اين روزها خيلي خوب  داره فعاليت ميكنه  !

لیست ریتمها:

1.bass - samiar & ehsan
2.khodeti - shohreh
3.bia - shadmehr
4.man age nabasham - kamran & hooman
5.goli - saeid shayesteh
6.yala - mehdi asadi
7.bahaneh - leila 
8.deltangi - siavash ghomeyshi
9.trance
10.guitar 2
11.guitar 1
12.arabi 1
13.arabi 2
14.4 var 1
15.4 var 2
16.4 var 3
17.4 var 4
18.4 var 5
19.4 var 6
20.4 var 7
21.4 var 8
22.toumba 6/8
23.baba karam 1
24.baba karam 2
25.afghani
26.bandari 1
27.bandari 2
28.bandari 3
29.kordi 1
30.kordi 2
31.remix 1
32.remix 2
33.remix 3
34.tempo 2/4
35.azari 1
36.azari 2
37.zarbi 3/4
38.lori
39.shomali
40.rap 2/4
41-48 TM products
پيش نهاد ميكنم دانلودش كنيد چون من دارم ازش استفاده ميكنم  خيلي
ريتم هاش عاليه ! يه فلاپي هم ريتم خودم براش ساختم كه اگه فرصتي 
بود براتون اپلود ميكنم تا ريتم هاتون دوبرابر بشه !
ادرس وبلاگ کاوه : کاوه کورگ

پسورد فایل:
www.kavehkorg.tk
 
دانلود
 



:: بازدید از این مطلب : 1205
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد
سلام

 

بدلیل اینکه خیلی از دوستان  وقتی  میان به این وبلاگ هنوز  هیچ سازی  رو شروع نکردن  پیش نهاد میکنم اول این  پست رو بخونن تا بتونن  تشخیص  بدن چه سازی  براشون بهتره و میتونن با اون شروع کنن! به ۱۲ نکته زیر  توجه داشته باشین:

 فراگرفتن هنر نوازندگی با انتخاب نوع ساز آغاز می گردد و اگر این انتخاب در دوران کودکی اتفاق افتد، ساز از اولین خاطرات نوازنده می گردد و در پایان نیز، یاد گار بجای مانده از نوازنده، ساز و اجراهای های اوست.


انتخاب نوع ساز، نخستین و در عین حال، مهمترین مسئله ایست که یک فرد دوستدار نوازندگی با آن روبرو می گردد چراکه بسیار اتفاق می افتد که پس از مدتی هنرجو احساس دلزدگی از انتخاب خود کرده پیدا می کند و نوازندگی را رها می کند. زیرا در زمان انتخاب، او به علت نداشتن اطلاعات کافی نتوانسته انتخاب صحیحی در این زمینه انجام دهد.

بشردر طول تاریخ برای هر نوع سلیقه، تفکر، طبیعت و احساس خود، سازی را آفریده است و امروز ما می توانیم با آگاهی کامل، سازی را که جوابگوی احتیاجات مختلف موسیقایی ما می باشد را انتخاب کنیم.

طی این مقاله (سه قسمت) سعی بر آن شده تا یک بررسی جامع، ازعواملی که می تواند باعث انتخاب هوشیارانه ساز توسط هنرجویان موسیقی شود صورت پذیرد. پیشنهاد می شود اگر در مقطعی هستید که قصد یادگیری نوازندگی را دارید و در انتخاب میان دو یا چند ساز مردد هستید، جدولی تشکیل دهید و برای سازهای مختلف به مواردی که در این مقاله بعنوان معیارهای انتخاب ساز مطرح گشته، امتیاز مثبت ومنفی دهید، تا در انتها به این جمع بندی برسید که کدام ساز با توجه به مسائل مختلف برای شما امتیاز بیشتری می آورد.

1- در صورتی که اطلاعی از موسیقی ندارید، بهتر است قبل از انتخاب ساز در دوره های آموزشی " ارف" شرکت کنید و با گذراندن این کلاسهای نسبتا کوتاه مدت که امروزه در اکثر آموزشگاه های موسیقی تدریس می گردد، یک آشنایی اولیه با موسیقی پیدا کنید تا یک پله در راه شناخت عمومی موسیقی و سازها جلوتر روید.



(پیکولو )

2- بطورکلی "سبکی" از موسیقی که می پسندید، خود عاملی است که تنوع انتخاب میان سازها را در شما محدودتر می کند و انتخاب ساز را آسانتر می نماید زیرا بعضی از سازها با توجه به امکانات و ساختارشان برای نواختن در یکسری از موسیقی ها مناسب ترند، مثل اینکه انتخاب گیتار الکتریک برای نواختن موسیقی کلاسیک ایرانی چندان مناسب به نظر نمی رسد.


3- هر یک از سازها دارای محدوده صوتی خاصی می باشند، این از مسائل شخصی هر فردی است که اولا، محدوده صوتی را می پسندد که گسترده و وسیع است یا دارای وسعت صوتی کوچکی است؛ برای مثال ترومپت دارای محدوده صوتی کوچکی است و ارگ بادی دارای بزرگترین محدوده صوتی در میان سازها می باشد.

نباید تصور کرد که عامل محدوده صوتی گسترده "به تنهایی" امتیازی بزرگ در انتخاب میان سازها محسوب می گردد، زیرا برای مثال بسیاری از نوازندگان سازهایی را انتخاب می کنند که این مشخصه را بصورت محدود دارند و برای این دسته از نوازندگان مشخصه های دیگری در موسیقی، مثل ریتم ارزش بیشتری می یابد، مانند نوازندگان دف و دیگر سازهای ضربی.

ثانیا، این گستره صوتی بزرگ یا کوچک، بیشتر شامل نت های زیر می گردد یا نت های بم؟ و شما بیشتر کدام محدوده را می پسندید؟ مثلا کنترباس دارای محدوده ای با نت های بم می باشد و پیکولو دارای محدوده ای با نت های زیر می باشد.



(ترومپت )
4- جنس صدا یا طنین صدای سازهای مختلف با یکدیگر متفاوت است، هنگامی که دو ساز متفاوت" یک نت" را می نوازند شنونده به سادگی متوجه تفاوت جنس صدای حاصله از این دو ساز، می گردد. مثلا اوبوا دارای طنینی تودماغی است و سنج دارای جنس صدایی فلزی دارد.


درعلم فیزیک طنین مسئله ای تعریف شده است که برای آگاهی از آن بایستی با این علم آشنایی داشته باشیم، اما بعنوان یک راهنمایی ساده برای اینکه متوجه شوید چه جنس صدایی را می پسندید به صدای نواختن سازهای متفاوت گوش دهید و البته بهتر است به آثار غیر تکنیکی که در آنها ساز، یک موسیقی ساده را اجرا می کند و حواس شنونده به دیگرمسائل منحرف نمی شود، گوش فرا دهید تا تفاوت جنس صداها را بخوبی متوجه شوید و از علاقه خود در اینباره آگاهی یابید.


گران بودن قیمت پیانو باعث شده تا در بسیاری از
منازل از آن بیشتر بعنوان یک وسیله زینت دهنده
استفاده شود !


5- هر سازی با توجه به مشخصات ساختمانی و فیزیکی خود، دارای یکسری از توانایی هایی اجرایست که وجود همین توانایی ها درهرسازباعث بوجود آمدن تکنیک های مختلف در نواختن آن ساز می گردد و البته هر چه این توانایی ها و تکنیک های مرتبط با آنها در ساز بیشتر باشد، دوره یادگیری سازطولانی تر، مشکل تر و پرهزینه ترمی گردد. نمونه بسیار آشکار این مورد ویولن است که تمامی این موارد برای آن صدق می کند.
براي آنکه از امکانات اجرايي سازها آگاهي يابيد، سعي کنيد به قطعات تکنيکي سازهاي مورد علاقه خود گوش دهيد وبا تکنيک هاي مختلف نوازندگي آنها حتي بصورت سطحي و نه بصورت کاملا دقيق، آشنا شويد.

6- از ديگر مواردي که در انتخاب سازها بايد به آن توجه داشت، نقش وميزان حضورسازها درگروه نوازي ها وهمينطورارکستر است. بطور کلي در گروه نوازي ها مي توان ازسازهاي مختلف استفاده نمود، اما بعضي از سازها با توجه به خصوصياتشان، مورد استفاده بيشتري در گروه نوازي ها يا ارکستر دارند.

اين امر درانتخاب ساز يکي از موارد مهم مي باشد، زيرا به عنوان" يک امکان" براي نوازنده مطرح مي گردد، سازي که در ارکستريا گروه نوازي بيشتراستفاده مي گردد، داراي طيف وسيعتري از قطعات مي باشد که در آنها از آن ساز استفاده شده واز جنبه ديگر نيز، بدليل وجود همين امکان، نوازندگان اين دسته ازسازها مي توانند در فضاي گسترده تري جوياي شغل وکسب درآمد ثابت از طريق نوازندگي درارکسترها و گروه هاي موسيقي گردند.

از طرف ديگر تعداد نوازندگان هرگروه ساز که بطورثابت، به استخدام ارکستر در مي آيند جزو مسائل تاثير گذار درانتخاب سازهاست، زيرا هرچه در يک ارکستر به تعداد بيشتري از نوازندگان يک ساز نياز باشد احتمال و امکان کاريابي براي آنها بيشتر است.


زيلوفون معمولآ کاربرد کمتري در اجراها دارد.


براي مثال اکسيلوفون بسيار بندرت و کم در ارکستر استفاده مي گردد وهمچنين دراغلب مواقع استفاده از آن در ارکسترنيز، به بيش از يک نوازنده آن در موسيقي مورد اجرا، نيازي نيست.


به هر حال بايد توجه داشت، که مسائل درآمدي و معيشتي نوازندگان و هنرمندان جزو"امورلاينفک" زندگي آنهاست و به سادگي نمي توان از کناراين دسته از مسائل گذشت و آنها را ناديده گرفت، در غير اينصورت وضعيتي پيش مي آيد که هنرمند براي تامين معيشتي زندگي خود به کارهاي فرعي وغيرهنري روي مي آورد و اين امر باعث افول وضعيت هنري او مي گردد.

7- بسياري از اوقات قيمت پايه سازها، ازعوامل بسيارتاثير گذار در انتخاب سازتوسط هنرجويان مي باشد. عملا سازهايي که داراي قيمت پايه بالايي هستند، کمتر توسط افراد با وضعيت مالي کم در آمد يا متوسط خريداري مي گردند و آنها توان خريد اين دسته از سازها را ندارند وتازه به علت وجود قيمت پايه بالا اين دسته سازها، اگر خريداري نيز از طرف اين دسته از افراد با وضعيت مالي گفته شده نيز صورت پذيرد، آنها نمي توانند ساز با کيفيت بالايي را تهيه کنند و اين امر باعث مي شود تا بسيار از افرادي که استعداد نوازندگي دارند از يادگيري آن محروم بمانند.

از طرف ديگر، همانطور که امروز شاهديم، انتخاب و خريد اين دسته از سازها توسط قشر مرفه اي از جامعه ما بصورت يک ژست در آمده و باعث گرديده تا اين سازها بعد از مدت کوتاهي، بصورت يکي از اجزاي دکوراسيون خانه در آيند.

براي مثال مي توان پيانو را در نظر گرفت که نمونه بسيار خوبي براي اين قضيه است. افراد بيشماري که داراي علاقه و استعداد دراين ساز هستند يا از نواختن آن محروم شده اند يا مجبور به تمرين با ارگ هاي الکتريکي شده اند.

8- وجود و تعدد آموزشگاهها ومراکزآموزشي وهمچنين هنرآموزاني که ساز مورد علاقه شما را تدريس مي کنند، در طول زمان دوره آموزش ساز، ميزان اطلاعات و مهارت هاي فراگرفته شده نوازندگي بسيار موثر است. براي مثال،" درحال حاضر" نوازنده، مدرس و مرکزي که در آن ساز هارپ تدريس گردد درکشور ما نادر است و وجود يک يا دو مدرس در يک ساز نيز، براي يادگيري در سطوح بالا وهمچنين پاسخگويي به نيازها نيز ناکافي است.



سرعت در پیشرفت اولیه، وجود منابع مطالعاتی
زیاد و ارزانی ساز از جمله عوامل پر طرفداربودن
ساز گیتار است.

9- فیزیک بدن و قدرت بدنی نوازنده از مواردی هستند که بایستی در انتخاب ساز مورد توجه جدی قرار بگیرند. بسیاری از سازها برای نواختن یا حتی نگهداریشان در هنگام نواختن توسط نوازنده توان بدنی بالایی رامی طلبند و از طرف دیگر نباید از نقش فیزیک بدن نوازنده نیز غافل شد، زیرا این امر در کوتاه مدت و دراز مدت تاثیرات زیادی را دارد.

نوازندگانی که سازی را انتخاب کرده و می نوازند که با فیزیک بدن آنها سازگاری ندارد، هم در هنگام نواختن آن دچار مشکل می شوند و هم با گذشت زمان دچار بیماری ها و آرتروزهای مختلف می گردند. زیرا متاسفانه در هنگام انتخاب ساز اغلب به این مسئله توجه چندانی نمی شود و این امر مهم تلقی نمی گردد.

برای نمونه ثابت شده که داشتن گردن بلند برای نواختن ویلن مناسب نیست و خطر بروز آرتروز در این دسته از نوازندگان بیشتر از دیگران است یا کسانی که مشکلات و نارسایی های ریوی دارند در نواختن سازهای بادی دچار مشکل می شوند.

از طرف دیگر، همانطور که گفته شد داشتن قدرت بدنی مناسب در نواختن بعضی از سازها لازم است، مثلا کنترباس نیازبتوان بدنی مناسبی برای نگهداری و نواختن دارد.

هرچند که در این موارد قطعیتی وجود ندارد، اما در هر حال وجود یکسری از شرایط و ویژگی های بدنی برای نواختن هر ساز، مفید تر ازعدم وجود آنهاست.


بسیاری از منابع موسیقی در ایران
بسیار قدیمی هستند


10- درانتخاب ساز بایستی به فراوانی و تنوع وسایل مورد استفاده در آن ساز و قیمت آنها و همچنین وجود مراکز و افرادی که این خدمات را ارائه می دهند توجه داشت. بسیاری از قطعات بکار رفته در سازها از قطعات مصرفی بوده و بعد از مدتی مستهلک می گردند - نظیر سیم های یک ساز زهی- و یا اینکه ساز در اثر استفاده یا تعویض قطعات، نیازمند تنظیم می گردد و در اینجاست که مشکلات بیشمار رخ می نمایند.


نبود بسیاری از وسایل اصلی اولیه و جانبی مورد استفاده دراکثر سازها و همچنین عدم وجود تکنیسین دوره دیده کاردان و با مهارت، که در اثر تنظیم و تعمیر او، صدمه ای به سازوارد نگردد و همینطورعدم وجود وسایل استانداردی که این تکنیسین در تنظیم و تعمیر ساز باید از آنها بهره گیرد، مشکلات را چندین برابرمی گرداند.

11- میزان شهریه پرداختی برای یادگیری سازهای مختلف متفاوت است و باعث می شود که این پارامتر به همراه قیمت ساز، برای افرادی که اطلاع چندانی از مواردی نظیر آنچه در این سلسله مقالات عنوان شده ندارند، از مهمترین عوامل انتخاب ساز گردد.

تعداد زیادی ازافراد درهنگام انتخاب ساز به دنبال سازی هستند که دوره آموزشی کوتاهی داشته و شهریه نسبتا کمی نیز داشته باشد. البته این مورد همانطور که در این مقاله نیز آمده، از عوامل گزینش ساز است، اما سایر موارد مطرح گشته در بالا در درجه اهمیت بیشتری نسبت به این عامل قرار دارند.

12- میزان تنوع و وجود کتاب های آموزشی و در درجه بالاتر، دردسترس بودن نت های قطعات مختلف یک ساز، بایستی بسیار جدی گرفته شود." درحال حاضر" تهیه کتب آموزشی نسبت به تهیه نت قطعات تخصصی سازها در ایران ساده تر است.


قبل از انتخاب ساز از رپرتوار آن مطلع شوید


متاسفانه نبود مراکز فروش نت های موسیقی و"عدم وجود رقابت" بین همین چند مرکز انگشت شمار، که دارای امکانات بسیار محدودی از لحاظ آرشیو نت های موسیقی هستند، باعث شده تا نوازندگان دسترسی بسیار ناچیز و محدودی به نت قطعات مورد علاقه خود یابند. در واقع در این بخش نوازندگان بیشتر نت ها را از طریق دست به دست از یکدیگر یا از طریق اساتید موسیقی خود تهیه می کنند.

در این روش نمی توان به نت بسیاری از قطعات که زمان چندی از ساختشان نمی گذرد دستیابی پیدا کرد و در نواختن همان قطعات شناخته شده ترنیز نوازندگان دچار مشکل می گردند، زیرا به علت استفاده شدن مکرر و طولانی و همینطور دست به دست این نت ها، آنها اکثرا کثیف، خط خورده و نا واضح گشته اند و نوازندگان را به اشتباه می اندازند.


این مسئله برای بعضی از سازها حاد تر بوده و بایستی قبل از انتخاب ساز مورد بررسی دقیق، برای ساز مورد علاقه قرار گیرد.

- جمع بندی : بنابر آنچه که در بخشهای مختلف این مقاله بررسی شد به این نتیجه می رسیم که انتخاب یک ساز برای نواختن، صرفا یک مسئله ساده و یا احساسی نیست و بایستی به بسیاری از مسائل توجه داشت و با استادان موسیقی نیز مشورت نمود.



:: بازدید از این مطلب : 1255
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد

سلام به همه دوستان   منو ببخشید که یه مدت نبودم  اما اینبار با دست پر اومدم

 

اگه یادتون باشه همون اولای وبلاگ نویسی گفتم که برا گیتاریستای عزیزمون هم فایل میزارم

امروز هم یه کتاب آماده کردم که شکل همه ی آکوردهای روی گیتار رو نشون داده تا عزیزان بتونن  انواع اکورد ها رو روی گیتار یاد بگیرن.

پیشنهاد میکنم دانلودش کنید  حجمش هم فوق العاده کمه و ۳۰ ثانیه ای http://behnam-music.persiangig.com/document/Guitar%20Chord.pdf



:: بازدید از این مطلب : 1258
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد